Vesti
12. 08. 2015
NIJE MARKETINŠKI TRIK
Predlog o uvođenju Dana sećanja nije nikakav marketinški trik, izjavio je danas premijer Srbije Aleksandar Vučić i istakao da nije nimalo deprimiran zbog negativnih odgovora koje je dobio, kao i da veruje da će njegov predlog biti prihvaćen pre ili kasnije i da bi bilo bolje da se to što pre desi.
Politika Srbije i gospodina Pupovca jeste da mi izvanredno dobro razumemo razorni potencijal mržnje u regionu. Smatramo da kada govorimo o tome da to vreme ne sme da se vrati, rekao je Vučić na konferenciji za novinare u Vladi Srbije posle sastanka sa predsednikom Srpskog narodnog veća Miloradom Pupovcem.
Vučić je rekao da bi Srbija prihvatila da je predlog o uspostavljanju dana sećanja na sve žrtve ratova u bivšoj Jugoslaviji došao od Bakira Izetbegovića ili Zorana Milanovića.
On je naveo da njegova ideja govori samo o žrtvama, a ne o krivcima ili zločincima i da nije reč ni o kakvoj relativizaciji zločina.
Valjda su nam mrtvi isti. Valjda nema nikakve razlike između mrtvih, rekao je Vučić i izrazio uverenje da će njegova ideja o zajedničkom danu sećanja na sve žrtve pre ili kasnije biti prihvaćena od svih.
Ocenivši da je stabilnost u regionu krhka, Vučić je kao primer naveo i dešavanja posle drona na fudbalskoj utakmici Srbija - Albanija.
Pupovac je rekao da zemlje na prostoru bivše Jugoslavije moraju da se vrate politici obnove poverenja.
Mi pozdravljamo činjenicu da se Srbija trajno opredelila za doprinos miru, poverenju i stabilnosti u regionu, naveo je Pupovac.
Nema komentara.